Otázky
Prijímate nových pacientov?
Nových pacientov ošetrujeme len v prípade špecializovaných výkonov, akými sú: mikroskopické ošetrenie koreňových kanálikov, komplikované extrakcie zubov, či certifikované výkony dentoalveolárnej chirurgie. Pre bližšie informácie sa prosím informujte.
Máte zmluvy so zdravotnými poisťovňami?
Spolupracujeme so zdravotnými poisťovňami: Všeobecná zdravotná poisťovňa, Dôvera a Union. Pre informácie ohľadom využitia benefitov na ošetrenie kontaktujte prosím svoju poisťovňu.
Ošetrujete aj pacientov, ktorí nie su u Vás registrovaní?
Áno, spravidla ide len o špecializované výkony, akými sú mikroskopické ošetrenia koreňových kanálikov, komplikované extrakcie zubov, či certifikované výkony dentoalveolárnej chirurgie. Pre bližšie informácie sa prosím informujte.
Prijímate aj detských pacientov?
Momentálne nie.
Prečo používate pri práci operačný mikroskop?
Vďaka nemu dokážeme odhaliť aj najmenšie detaily a venovať im našu pozornosť. To čo nevidíme, nedokážeme ošetriť a preto používame okrem mikroskopu aj zväčšujúce lupové okuliare.
Prečo opravovať mliečne zuby, keď aj tak vypadnú?
Príroda mala svoje dôvody, prečo nám dala mliečne zuby. Mali by prirodzene vypadnúť v určitom veku a splniť si tým svoju úlohu. V prípade ich predčasnej straty hrozí posun trvalých zubov a poruchy vývinu čeľustí. Ich následné riešenie je často komplikované a vyžaduje ortodontický aparát (zubný strojček).
Prečo mi bolo odporučené absolvovať dentálnu hygienu pred samotným ošetrením, o ktoré mám záujem?
Baktérie, ktoré pôsobia v ústach, spôsobujú okrem kazov aj zápalové ochorenia ďasien. Zapálené ďasná sú citlivejšie, opuchnuté a majú väčší sklon ku krvácaniu, ktoré predlžuje a komplikuje výkon. Zdravé ďasná sú základnou podmienkou pre zhotovenie dlhodobo fungujúcich výplní a koruniek.
Bolí ma zub/zlomil sa mi zub - čo mám robiť?
Prosím využite kontaktný formulár alebo zavolajte na naše telefónne číslo +421 918 849 661. Ak Vám hneď nezdvihneme, sme momentálne zaneprázdnení. Reagujeme však obratom na všetky zmeškané hovory. Pre prednostné riešenie odporúčame napísať sms správu. Neohlásený príchod do ambulancie s bolesťou alebo „LEN“ niečím spravidla na počkanie riešiť nedokážeme.